Agencja marketingowa Kraków znajdzie rozwiązanie Twoich problemów.

Akcje marketingowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, jednakże małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, najczęściej szukają wsparcia u agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – folderów, billboardów, stoisk targowych czy kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć interesujące, unikalne wpisy na stronę www firmy, a także zaplanuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook i Twitter.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji sympozjów, spotkań z klientami lub targów, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanego oraz harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie programu kursów albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego grona doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]