Projekt gazety. Zajrzyj w to miejsce, aby skorzystać z doświadczenia profesjonalistów.

Korporacyjny biuletyn to znakomity sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie marketingowe. Zobaczmy zatem, jakie treści można zamieścić w takiej broszurce i czy warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – komunikacja wewnątrz przedsiębiorstwa

Korporacyjny biuletyn może spełniać 2 funkcje. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z najlepszymi członkami personelu. Tego rodzaju gazetki mają duży wpływ na działanie całej firmy, ponieważ znakomicie dopingują załogę. To sprawia, że podwładni bardziej angażują się w życie korporacji, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe działania dają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta firmowa sprawia, że pracownicy czują odpowiedzialność za produkowane towary, wzrasta też jakość pracy. Dużą zaletą jest także ulepszanie kanałów przepływu informacji między pionami, które bywają częstym powodem konfliktów w wielu korporacjach. Korporacyjny biuletyn zapewnia także pełną jawność działań korporacji.

Projekt gazety – wspieraj działania z zakresu public relations

Oczywiście gazeta korporacyjna to również znakomita forma reklamy. Magazyn może dotrzeć do odbiorców takich jak: kontrahenci, prasa, partnerzy firmy, studenci. Firmowy biuletyn w ten sposób spełnia cele promocyjne, podnosi zyski oraz zastępuje agencję PR. Myśląc o założeniu gazety korporacyjnej musimy w pierwszej kolejności zwerbować zespół redakcyjny oraz przemyśleć szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług fachowców (np. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują format i zajmą się drukiem. Dzięki temu gazeta firmowa z pewnością osiągnie sukces.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]