Jesteś zainteresowany pełną ofertą kampanii SEO? Nie zwlekaj! Wejdź na seo4.net.
Przedsiębiorstwa i właściciele stron internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań . Nie dysponując kwalifikacjami w obszarze SEO i nie monitorując regularnie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować dobrze i – najważniejsze – efektywnie. Druga droga to utworzenie etatu dla specjalisty SEO, jednakże nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecia metoda to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet przekazany na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając specjalistów od SEO w zatrudnione są tam także osoby od kampanii Google Ads, content marketingu, programowania i projektowania graficznego służące merytoryczną pomocą w tych kwestiach.
Firma SEO – postaw na taką, która istnieje w branży od lat
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Czym kierować się w trakcie doboru podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy postawić na agencję, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a także tych marketingowych i kreatywnych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze niesie za sobą odpowiednią jakość usług. Wybierając agencję, która istnieje od minimum dekady, można mieć pewność, że dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może bez trudu zaprezentować interesujące portfolio swoich byłych prac. Na stronach agencji SEO nierzadko obecny jest dział „Case study”. Zanim podpisze się umowę trzeba przeczytać opisy takich przypadków, żeby samemu wstępnie zobaczyć, jakich wyników można oczekiwać po danej agencji, a także to jakie problemy udało jej się rozwiązać i z jakimi branżami miała do czynienia. Najlepsza agencja SEO to taka, która działa transparentnie: zawiadamia o harmonogramie zadań na nadchodzące miesiące, a także przekazuje sprawozdanie z wykonanych działań i ich następstwa.
Kolejny nie do przecenienia aspekt to personalizacja oferty i dopasowanie strategii działań do profilu działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe reaguje w przeciągu 30 minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o pomocnicze dane o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można odszukać tak po prostu w internecie, jak np. informacja o realizowanych dotychczas pracach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta produktach lub usługach, które pragnie wypromować.
Jaki system rozliczeń z agencją SEO jest najlepszy?
Z nieufnością powinno się potraktować firmy SEO, które sugerują umowę z rozliczeniem się za wypracowany efekt. W takim modelu klient rozlicza się z agencją SEO dopiero wtedy, gdy słowa kluczowe zdobędą ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do pierwszej strony wyników czy też do Top3). To wciąż dość popularny model rozliczeń, jednak wiąże się ze sporym ryzykiem – można wszak osiągnąć szybki efekt łamiąc standardy określone przez Google. Nieprzerwanie uaktualniany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, w związku z tym rzetelna firma SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli chodzi o cenę za usługi agencji SEO, to z rzadka bywa ona stała – zazwyczaj w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu niezbędne są większe nakłady finansowe, by przeprowadzić drobiazgowy audyt SEO, a następnie wdrożyć wszystkie wyliczone w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są o wiele niższe.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]