Jak zatrudnić firmę SEO. Uzyskaj więcej szczegółów.
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Warto kierować się sugestiami profesjonalistów, a najlepiej samego Google.
Google podpowiada, jak zatrudnić dobrą agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i cały czas rozkwita właściwie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak przykładowo Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, przeważnie nie jest to możliwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki kurs, jak wybrać solidną firmę SEO.
Czym według Google wyróżnia się dobra firma SEO?
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kilku punktach wyjaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony,
- umiejętność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.
Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym odczuwalne rezultaty na ogół po kilku miesiącach pracy.