Pozycjonowanie i optymalizacja - więcej informacji o tej usłudze.
Pozycjonowanie to różne czynności, które mają na celu poprawienie obecności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia liczby transakcji firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, usługi lub produktu.
Algorytm Google analizuje wszystkie strony internetowe w oparciu o mniej więcej dwustu różnorodnych czynników. Rezultat tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona pokaże się w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uznają np. jakość treści, linkowanie (off-site i on-site), a także PageSpeed.
Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolne słowo, użytkownikowi zostanie zaprezentowany wykaz stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane hasło. Jakie strony pojawią się w SERP wyżej niż pozostałe? Przede wszystkim te, których zawartość jest starannie nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest także prawidłowo wykonane kodowanie, prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na komputer, ale i urządzeniach przenośnych), jak również ilość linków przychodzących do naszej witryny.
Czy warto powierzyć pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony www zewnętrznemu podmiotowi?
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, zatem warto przekazać pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych specjalistom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO, która ma długoletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale również prowadzenia kampanii Google Ads oraz tworzenia stron. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które także zwiększą dochód firmy.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron internetowych?
Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do administratorów stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów czy usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes nierozważnie jest obecnie nie posiadać własnej strony firmowej albo ją uruchomić, jednak nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk blisko 97% osób sprawdza online informacje o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]