Zamów pozycjonowanie stron internetowych na http://bit.ly/32XiPsJ.

Istnieją 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim:
– państwo (np. “producent słodyczy Polska”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Żoliborz”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób rezydujących w danym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest preferowania również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Inny typ pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads ulegną istotnej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza też znacznie niższą konkurencję. Ważne jest także to, iż coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom G50 5 szara,
– smartfon LG K40 biały,
– buty Nike Air Max białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne w szczególności dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo szeroką ofertę towarów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, Światowe Dni Młodzieży czy Zielone Świątki. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej trzeba zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść witryny internetowej.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]